رها ، در آغوش خدا

خرید بک لینک
دلم میخواد مدتی بیخیال همه چی بشم ، لودِگی کنم ، ولگردی کنم ، به هیچی فکر نکنم.دلم خواست موزیک گوش بدم ، دلم خواست گوش ندم.دلم خواست کتاب بخونم ، دلم نخواست نخونم.دلم خواست هدفمند کتاب بخونم ، دلم نخواست نخونم.دلم خواست بی خودی پیاده روی کنم، دلم نخواست نکنم.دلم خواست یه راست بیام خونه ، دلم نخواست یه راست نیام خونه.دلم خواست گوشیم روشن باشه ، دلم نخواست نباشه.دلم خواست تلگرام چک کنم ، دلم نخواست نکنم . دلم خواست ایمیل چک کنم ، دلم نخواست نکنم....دلم خواست این متن و ادامه بدم ، دلم نخواست ادامه ندم.وااااااااای چقدر دلم سُرسُره خواست .. دلم دیوونگی خواست .. دلم حرف بی منظور خواست .. دلم گپ بی منظور خواست .. دلم (سلام ، خوبی؟) بدون هییییچ درخواست دیگه ای خواست .. دلم لبخند بدون حاجت خواست ... دلم هم قدم شدن بدون حرف خواست ... دلم دویدن توی باد خواست .. داد زدن روی بلندی ...+++ دلم خواست اینجوری رنگی بشه .... به تو ربطی نداره ------------بعدن نوشته:ظاهرن "تو" سوء تفاهم ایجاد کرده، باید بگم این مطلب یک تخلیه ذهنی کاملن لحظه ای بود، و هییییییییچ گونه مخاطب خاص و غیر خاص و ... نداشته است. ☺ رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 1:08

صفحه بندی